Bevándorlás Németországba

ÜDVÖZÖLJÜK AZ ALMANCAX FÓRUMON. MINDEN INFORMÁCIÓT, AMIT KERES NÉMETORSZÁGRÓL ÉS A NÉMET NYELVRŐL, FÓRUUMUNKBAN MEGTALÁLHATJA.
    Filmgyártó
    Résztvevő

    Helló srácok. Először is bocsásson meg, ha rossz helyen nyitottam meg a témát, vagy rossz témát nyitottam meg. Mert nem vagyok az a típus, aki internetes fórumokon ír és nem sokat tudok a szabályokról stb.

    Idősebb hallgató vagyok a Kommunikációs Kar Rádió TV Mozi Tanszékén és menyasszonyom Németországban él. Amikor befejezem az iskolát, ott tervezem letelepedni, de mivel körülöttem kevés hozzáértő ember tud segíteni ezekben kérdéseket, szükségesnek éreztem ide írni.
    Amikor odamegyek, szeretnék egy olyan munkát kapni, amely a lehetőségeimmel rendelkezik. Készen állok bármilyen olyan képzésre, amelyre szükség lesz. Német nyelvtudásom az A1 és A2 közepén van, így abban a helyzetben vagyok, hogy megszerezzem családegyesítési igazolás, insha'Allah. De utána abban a helyzetben vagyok, hogy megszerezzem az igazolást. A gondolkodás nagyon fárasztó, és az egymást átfedő események felforgatták a pszichológiámat.

    Törökország az apám különböző városokban való elfoglaltsága és számos és sokféle munka miatt megy át, és elfoglalt oldummal foglalkozom. Tiyatro eredetű ember vagyok, vállalok egy dokumentumfilmet is a tudósítók tapasztalatairól. Utolsó Kilis az utolsó esetben, és mindkét producer igazgatója lettem. Nem tudom megosztani, mert a film szerkesztés alatt áll, remélem, hogy a jövőben lehetőségem lesz megmutatni nektek.

    Ami a fő kérdést illeti, szeretném kamatoztatni Németországban rejlő lehetőségeimet, hogy jó családapa legyek feleségem és gyermekeim számára, akik születni fognak, ha Isten úgy akarja. Úgy gondolom, hogy ennek eléréséhez jó munkám kell, hogy legyen. Don Félreértés ne essék, de nem akarom úgy alakítani a jövőmet, hogy az élelmiszerboltban dolgozom, természetesen nekem. Ez nem probléma, mindent megteszek, ha szükséges, de azt hiszem, eljönnek a gyermekeim.