Építés

ÜDVÖZÖLJÜK AZ ALMANCAX FÓRUMON. MINDEN INFORMÁCIÓT, AMIT KERES NÉMETORSZÁGRÓL ÉS A NÉMET NYELVRŐL, FÓRUUMUNKBAN MEGTALÁLHATJA.
    alvajáró
    Résztvevő

    Helló, Németországba megyek családegyesítéssel. Építőmérnök vagyok, 4 éves gyakorlattal. Nem beszélek németül, hogyan keressek munkát, amint elmegyek? Hány hónap-év múlva tér vissza valami a pályára?

    Helló, Németországba megyek családegyesítéssel. Építőmérnök vagyok, 4 éves gyakorlattal. Nem beszélek németül, hogyan keressek munkát, amint elmegyek? Hány hónap-év múlva tér vissza valami a pályára?

    merhaba,

    Először is, ha családegyesítéssel jössz ide A1-es német nyelvtudással, a kötelező beilleszkedési és nyelvtanfolyam 6 hónapig tart. De természetesen ez a tanfolyam nem úgy nyílik meg, ahogy jöttél. Vannak, akik 5 vagy 2 hónap múlva várják a tanfolyam megnyitását. Isten tudja, meddig lehet várni a Corona miatt. Ezt nem azért mondom, hogy eltántorítsam a lelkesedését, ne értsd félre. Ha nem tudsz angolul, akkor nem tudsz mérnökként dolgozni anélkül, hogy nem rendelkezel legalább B2 szintű német nyelvtudással. Honnan tudjam? Volt egy idősebb testvér, aki évekig mérnökként dolgozott az integrációs tanfolyamon. Felesége munkájával (a felesége is mérnök volt) szintén kékkártyával érkezett Németországba.

    yenicerixnumx
    Résztvevő

    Helló, Németországba megyek családegyesítéssel. Építőmérnök vagyok, 4 éves gyakorlattal. Nem beszélek németül, hogyan keressek munkát, amint elmegyek? Hány hónap-év múlva tér vissza valami a pályára?

    Az építőipar az egyik legkeresettebb szakma Németországban. Ehhez először meg kell adnia az egyenértékűséget.
    Ezen az oldalon tisztázhatja helyzetét:  https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/index.php